مدينة الأنمي || Anime City
دود صيني يورد لمصر عل 1318971854131
دود صيني يورد لمصر عل 1318971854131
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

دود صيني يورد لمصر عل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جهاد الاسطوري
مقاتل جديد
مقاتل جديد
جهاد الاسطوري

ذكر العذراء القط
تاريخ الميلاد : 24/08/1999
العمل/الترفيه : تلميذ في المرحلة الاعدادية

دود صيني يورد لمصر عل Empty
مُساهمةموضوع: دود صيني يورد لمصر عل   دود صيني يورد لمصر عل Emptyالخميس يوليو 12, 2012 12:48 pm

هاااااااااااام ---وعاجل ----وسريع---؟ الدود الصينى .....فى مصر بقى جمبرى...!!!!!!!؟ ارجوكم حزرو غيركم وعرفوهم ضرورى جدا انا جلست مع واحد صينى وقالى ان الجمبرى اللى بيتباع هنا مجمد وبسعر رخيص جدااااااااااااااا والكيس بيتراوح سعره بين عشره وعشرين جنيه ما هو الا دود صينى معروف باسم جروااب ؟؟؟((grub )) ارجوكم ابعتوها لغيركم مش كفايه الامراض اللى فينا ومتفرحوش بالسعر القليل ده الجمبرى ده دود متشفى ومجمد وطعمه بيقرمش زى الجمبرى بالضبط وهو موجود بكثره فى الصين فى المحلات وزى منتو عارفين الصين بيكلو اى حاجه ومش عاتقين؟؟ وهنا موجود فى اغلب المحلات والسوبر ماركت؟ برجاء الانتباه وتحذير كل من تعرف حفاظا على الصحه لان لا يعلم الكثير انه دود صينى يتم توريده لمصر على انه جمبرى و اسمه grub لو تم البحث على جوجل سوف يعرض انه نوع من انواع ديدان الارض التى توكل بالصين فرجاء الانتباه وتنبيه كل الناس يع يع يع يع يع يع-----<<<>>> ( -_*) انا سامع وحاسس ان بطنكو اتقلبت ...عزركو ومنهم لله اللى كانو السبب وبيعملو كده فى اكل الغلابه والبسطاء لامتى هنفضل كده ارجوك مش عاوز لايكات عاوز ارسال التنبيه للاخرين وشيرها عندك بسرعه.............ااااااااااااااااه يبطنى؟؟؟ شير ونبه غيرك شير شير شير شير شير شير شير شير شير شير شير شير شير والدل على الخير كفاعله ؟ وعشان تصدقونى اكتر رابط البحث اهو واتفرج على جميع انواع الدود قصدى الجمبرى المزيف او ابحث

بهاء
مشرف
مشرف
بهاء

ذكر الثور التِنِّين
تاريخ الميلاد : 12/05/2000
المدينة : رفح
العمل/الترفيه : كرة القدم

مُساهمةموضوع: رد: دود صيني يورد لمصر عل   دود صيني يورد لمصر عل Emptyالثلاثاء يوليو 17, 2012 2:54 pm

شكرا على التحذير
Twilight Sparkle
الإدارة
الإدارة
Twilight Sparkle

انثى السمك القط
تاريخ الميلاد : 12/03/1999
المدينة : Pony Vill
العمل/الترفيه : Write a letter Princess Celestia about friendship

مُساهمةموضوع: رد: دود صيني يورد لمصر عل   دود صيني يورد لمصر عل Emptyالأحد يوليو 22, 2012 9:09 pm

شكرا

دود صيني يورد لمصر عل
صفحة 1 من اصل 1